توسط esmaeil.najafi.h

شكم بند بارداري ضد امواج نانو

شكم بند بارداري ضد امواج نانو

امروزه در عصر پيشرفت و تكنولوژي ، كاربرد و استفاده از طيف هاي فركانسي و امواج راديويي در حال گسترش روز افزون است. مطالعات متعددي در رابطه اين امواج با مشكلات جدي سلامت انسان از جمله سرطان ، سقط جنين ، خستگي هاي مزمن ، اوتيسم ، نقص سيستم ايمني ، فراموشي ، افسردگي ، حالت تهوع ، و … انجام شده است.

با توجه به مصارف مختلفي كه مي تواند پارچه هاي با قابليت جذب و محافظت از امواج در صنايع مختلف داشته باشد، مجموعه تحقيقاتي تنكو به دنبال توليد شكم بند دوران بارداري ضد امواج با بكارگيري تكنولوژي نانو بوده است.

اين شكم بند هاي هوشمند علاوه بر جذب امواج و حفظ سلامت جنين در جلوگيري از افتادگي شكم و و همچنين كاهش كمر درد كه در دوران بارداري در خانومها مشهود است ، كاربرد دارد.

  خاصيت ضد امواج

با توجه به خطرات مخربي كه امواج مختلف محيط زندگي خصوصا موبايل بر جنين انسان دارد ، اين خاصيت باعث مي شود كه ميزان تاثير اين امواج بر جنين كاسته شده و از بروز مشكلات شديد ژنتيكي و اختلالات ديگر جلوگيري به عمل آيد.

جلوگيري يا كاهش كمردرد

طبق مطالعات انجام شده بين 50 تا 70 درصد زنان ، در دوران بارداري به كمر درد مبتلا مي شوند. با استفاده از شكم بند مخصوص اين دوران مي توان تا حد زيادي اين درد را كاهش داد

كاهش علائم كشيدگي پوستي

حجيم شدن و افتادگي شكم طي دوران بارداري خصوصا ماههاي آخر ، امكان ايجاد كشيدگي پوست ناحيه شكم در زنان باردار را افزايش مي دهد. با استفاده از اين شكم بند مي توان اين احتمال را تا حد زيادي كاهش داد.

كمك به ريكاوري سريع پس از زايمان

همان طور كه در مورد فوق ذكر شد  ، شكم بند از كشيدگي پوست در دوران بارداري جلوگيري مي كند لذا پس از زايمان پوست ناحيه شكم سريع تر به حالت قبل باز مي گردد.

خاصيت جذب شوك

خاصيت نرم و انعطاف پذير شكم بند مي تواند آسيب به جنين ، بر اثر ضربات ناگهاني به شكم را كاهش دهد.

قابليت نتظيم در طي دوران بارداري

طراحي منحصر به فرد شكم بند و استفاده از پارچه هاي مخصوص اين امكان را فراهم آورده است كه در طي دوران بارداري و با افزايش حجم شكم ، بتوان آن را تنظيم كرد.

پوشيدن و باز كردن آسان

به دليل شرايط خاص زنان باردار ، مخصوصا در اواخر دوران بارداري، اين شكم بند طوري طراحي شده است كه بتوان به سهولت از آن استفاده كرد.

سبك و راحت

وزن بسيار پايين اين شكم بند باعث رضايت مادر به هنگام استفاده از آن مي شود

ثبات شستشوي بالا

تمام مواد شكم بند داراي ثبات زيادي در برابر شستشو مي باشند.

نحوه استفاده

شكم بند داراي يك قسمت بيضي مانند و دو دسته متصل شده به آن مي باشد . به هنگام استفاده قسمت بيضي بر روي شكم قرار مي گيرد و با قرار دادن دسته ها بر روي هم در پشت كمر و چسباندن آنها به يكديگر توسط چسب ( ولكرو ) به كار رفته بر روي يكي از دسته ها مي توان آن را متناسب با سايز كمر تنظيم نمود.

نحوه شستشو

براي شستشوي شكم بند حتما از آب سرد و صابون استفاده شود . از شستشو با آب گرم ، لباسشويي ، شوينده هاي قوي ، و يا چنگ زدن خود داري شود. براي خشك كردن محصول از هواي جاري استفاده شود و آن را در معرص منابع حرارتي قرار ندهيد .

اين محصول در دو سايز به بازار عرضه شده است: 

   -سایز Medium ( متوسط ) مناسب افراد با وزن بین 50 تا 70 کیلو گرم می باشد.

   -سایز  Large  ( بـزرگ  ) مناسب افراد با وزن بین 75 تا 130 کیلو گرم می باشد.

گواهی ها :

تائیدیه ستاد توسعه فناوری نانو

تائیدیه و پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان

تائیدیه خاصیت ضد امواج از آزمایشگاه آنتن

گواهی شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره اختراعات بین المللی و کسب دو مدال طلا

گواهی  مدال سازمان مالکیت فکری و معنوی ملل متحد ( WIPO )

گواهی کسب کاپ و دیپلم افتخار از دانشگاه رومانی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیتم به سبد خرید اضافه شد